Tentoonstelling 2016

De afsluiting

""Aan alle het goede komt een eind", zo werd ook de 65e jubileum Vogelshow van de Vogelvereniging Musselkanaal afgesloten.
Maar de afsluiting was even feestelijk als de opening. Bij Roelof en Lutke Schuiling was er gelegenheid om wat te drinken en men kon genieten van een lekkere warme gehaktbal.

De laatste loten werden door Willem verkocht en er gingen nog enkele prachtige prijzen naar de gelukkige winnaars. Het bestuur wilde niet met prijzen blijven zitten en de laatste prijzen werden bij opbod verkocht. Daarna kwam als verrassing Koos Draijer met nog enkele vleespakketten die ook werden verloot.

Dan werd het vier uur en de show was ten einde. De inzenders konden hun vogels weer mee naar huis nemen. Het werd stil in de Klapster Markthal toen de laatste vogel huiswaarts keerde.

De vereniging kan terugkijken op een geslaagde show met meer dan 200 ingezonden vogels waar er enkele kwalitatief hoge zeer hoog werden beoordeeld door de keurmeesters.
Dank gaat dan ook uit naar het bestuur en de vrijwilligers die alles mogelijk gemaakt hebben. Dankzij hun inzet werd dit resultaat bereikt!
Speciale dank gaat uit naar Roelof en Lutke Schuiling die, zoals immer, van onschatbare waarde bleken te zijn bij de ondersteuning. Roelof doneerde zelfs een extra prijs voor de verloting. Allen dank en tot volgend jaar.