Tentoonstelling 2016

De opening

25 november 2016 om 19:30 uur: Na weken van voorbereiding en hard werken, voor zowel de planners, de opbouwers als de keurmeester, werd dan eindelijk de 65e jubileum Vogelshow in de Klapster Markthal geopend.
De voorzitter, Rudolf Robbe, heette iedereen welkom en feliciteerde alle leden met de 65e verjaardag van hun vereniging. Om het extra feestelijk te maken werd er bij de koffie een gebakje met het logo van de Vogelvereniging Musselkanaal geserveerd.

De familie Schuiling werd bedankt voor hun onbegrensde gastvrijheid. Niet alleen bieden ze de ruimte aan waar de vogelshow gehouden wordt maar geven ook op allerlei manieren ondersteuning gedurende de opbouw en tijdens de show. Lutke en Roelof zorgden er voor dat de leden koffie kregen en leverden voer voor de vogels gedurende hun aanwezigheid in de Klapster Markthal. Als blijk van dank kreeg Lutke een mooi boeket bloemen.

Ook een speciale dankwoord voor al onze sponsors die ons financieel ondersteunen. Het is altijd gevaarlijk om namen te noemen maar we maken dit jaar een uitzondering voor de drukkerij Abbes-Hummel die ons, vanwege de 65e verjaardag, een catalogus in full color heeft gedrukt. Om het nog feestelijker te maken kreeg iedere inzender een flesje wijn mee naar huis.

Na een dankwoord aan de Willem, Adri, Henk, Ruud en Koert, als vrijwilligers die belangeloos veel werk hebben verzet gaf Rudolf het woord aan Jan Perdon, de voorzitter van NBvV District Groningen die de prijzen zal uitreiken.